سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته استارلایت چیست قیمت خرید

دوربین مداربسته یکی از بهترین و کاربردی ترین سیستم های امنیتی است که در مقابل سیستم های امنیتی دیگر هزینه کمتری دارد. یکی از مشکلات دوربین های مداربسته توانایی مشاهده و فیلم برداری در شب یا فضای تاریک بود. شرکت های تولید کننده با استقاده از لنزهای مادون قرمز تا حدی این مشکل را بر طرف کردند اما امروزه یک تکنولوژی بروزتری تولید شده است که استارلایت نام دارد. در مقاله دوربین مداربسته استارلایت چیست به بررسی این تکنولوژی خواهیم پرداخت و مزایا آن نسبت به مادون قرمز را بررسی خواهیم کرد. پس با مجله کاشانه مدرن همراه باشید.

 منبع : کاشانه مدرن

دوربین مداربسته استارلایت چیست

قابلیت دید در شب تقریبا در همه دوربین های تولید شده وجود و کمتر دوربینی جدیدی را می توان یافت که از قابلیت دید در شب پشتیبانی نکند. دوربین ها دارای سنسور شدت نور هستند و زمانی که شدت نور از مقدار مشخص شده کمتر باشد، این سنسور چراغ های LED مادون قرمز دوربین مداربسته را روشن می کند و دوربین می تواند دید تاریکی که حتی چشم انسان نیز قادر به دیدن نیست، از محیط اطراف خود فیلم برداری کند. یکی از مشکلات این قابلیت سیاه و سفید بودن تصاویر است. تکنولوژی استارلایت به شما این امکان را می دهد که تصاویر گرفته شده در شب همانند روز که نور کافی در محیط وجود دارد تصاویر با کیفیت و البته رنگی را به شما ارائه دهد.

 

[box type”]برای مشاوره رایگان با کارشناسان کاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگیرید.[/box]

 

کارکرد دوربین استارلایت چگونه است

دوربین هایی که دارای تکنولوژی استارلایت هستند گشادشدگی دیافراگم بیشتر از دوربین های مداربسته معمولی می باشد و اندازه این گشادگی دیافراگم F/1.65 می باشد. این گشادگی باعص می شود نور بیشتری به لنز سنسور برسد که امکان تصویر برداری رنگی در تاریکی و شب را به دوربین مداربسته خواهد داد. رنگی بودن تصاویر باعض می شود که تصاویر کیفیت بهتری داشته باشند و جزییات را به خوبی نشان می دهند.

 

ویژگی دوربین استارلایت

دوربین های استارلایت توانایی فیلم برداری و ضبط تصاویر با کیفیت در نور کم را دارند که به دلیل حساسیت بالای آن ها به شدت نور محیط است. تفکیک جزییات تصویر در دوربین های استارلایت به خوبی امکان پذیر است و شما مشکلی از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته در تاریکی را ندارید. این مزیت هنگام بررسی فیلم های ضبط شده کاربرد زیادی دارد که شما به راحتی می توانید چهره فرد مورد نظر و یا اتفاقات افتاده در فیلم را به صورت واضح رویت کنید. دوربین های استارلایت به دلیل تکنولوژی بروزتری که نسبت به دوربین های دیگر دارد قیمت بیشتری دارد و هزینه که باید صرف خرید دوربین استارلایت شود بیشتر است.

 

بیشتر بخوانید:   راهنمای خرید دوربین مداربسته | چه دوربین مداربسته ای بخریم

 

مزایا دوربین مداربسته استارلایت چیست

  • کیفیت تصویر بالا و تفکیک جزییات
  • تصاویر رنگی در تاریکی و شب
  • تشخیص چهره افراد در تاریکی
  • کاهش هزینه تهیه اقلامی مانند پروژکتر و …
  • قابلیت استفاده در دوربین های آنالوگ و تحت شبکه

 

معایب دوربین مداربسته استارلایت چیست

  • قیمت بیشتر نسبت دوربین های دیگر
  • استفاده بیشتر از پردازش گر

 

مکان های استفاده از دوربین های مداربسته استارلایت

دوربین های استارلایت در هر فضا و مکانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. مواردی که در ادامه به آن اشاره می شود بر حسب تجربیات قبلی ما بوده است. دوربین های استارلایت معمولا در فضاهایی که شدت نور در آن کم و اغلب تاریک است مانند پارکینگ ها می توان مورد استفاده قرار گیرد. در مکان های تجاری نیز که حساسیت بیشتری دارد به دلیل کیفیت تصویر بالای آن در تاریکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از فضاهای مورد استفاده دیگر می توان به منازل مسکونی مخصوصا در حیاط، سالن های کنفرانس، باند فرودگاه ها و … می باشد.

 

سخن آخر

دوربین های استارلایت از یک تکنولوژی پیشرفته نسبت به انواع دوربین های مداربسته دیگر بهره می برد. همین دلیل باعث می شود که قیمت دوربین استارلایت بیشتر شود. دوربین های استارلایت دارای کیفیت تصویر بالاتری در مواقعی که نور کافی در محیط وجود ندارد و با فیلم برداری رنگی نه در از فضا می گیرد می تواند جزییات کامل را به شما نشان دهد.

برای اطلاع از آخرین قیمت دوربین مداربسته به فروشگاه اینترنتی کاشانه مدرن سر بزنید.

 منبع : کاشانه مدرن